ponedjeljak, 18. srpnja 2011.

Čokoladna krema za torte i kolače


Još jedna univerzalna stvar... :) Čokoladna krema koju možete koristiti u čaši rashlađenu kao desert, za kolače, za torte, za bilo što što vam padne napamet :)

Sastojci:

3 dl mlijeka
2 žlice gustina ili brašna
6 žlica šećera
3 jaja
10 dkg čokolade za kuhanje
25 dkg maslaca ili margarina

Priprema:
Kremu pripremite poput pudinga. Dakle, od cjelokupnog mlijeka odvojite malo, toliko da možete razmutiti šećer i gustin ili brašno, dobro promiješajte da nestanu sve grudice i dodajte u mlijeko. Dodajte jaja, promiješajte pa dodajte natrganu čokoladu za kuhanje. Stavite na vatru i miješajte pjenjačom dok se svi sastojci ne otope i povežu. Kada se počnu pojavljivati mjehurići, kuhajte miješajući dok se ne zgusne, nekih 3-4 minute. Skinite s vatre i ostavite da se ohladi do mlakog.
Umutite maslac ili margarin pjenasto u mlaku kremu.

I to je to! :) Premažite što želite sada s njome ili ju jedite kao desert u čaši! :)

11 comments:

MilaJeDraga kaže...

Deluje bas fino :)

What's for dessert? kaže...

Izgleda baš bogato čokoladno, moram isprobati.

Branka - byB kaže...

Prvi put sam na tvome blogu i jako mi se sviđa. I baš sam došla na ovu prefinu čokoladnu kremicu :). Odlično i lijepo !

Zora kaže...

Predivan ti je blog, sve pohvale mladoj kuvarici od ♥

Tamara kaže...

prekrasna krema!!

tanja kaže...

Jako fina krema, i onda još servirana u čaši (jako volim dezerte u čaši :D)... Odlično!

Katarina kaže...

Lepo si servirala, a i ovaj krem je uvek divan :)

Jana Tomić kaže...

Ova krema mi se čini divna i jednostavna. Zanima me koliko je čvrsta tj, dali je rjeđa ili gušća, naime mislila sam napraviti samo tanji biskvit ovom kremom ga premazati i na nju najeti šlag. Zanima me dali je krema dovoljno gusta za nešto takvo?

Anonimno kaže...

Gospode dragi! Pa ovo treba jesti cetvrt kile putera iz case... sa 6 kasika secera.... Ne smem ni zamisliti kako izgled autorka ili neko iz njene familije.... Ovakve recepte treba zabraniti... Nezdravo i nemastovito....

Anonimno kaže...

Djete drago, nauci prvo kuhati, pa onda objavljuj recepte... Imas li problema sa tezinom, ti ili neko od tvojih? Znas li da to skracuje zivot?

Sanja kaže...

Jana Tomić- dovoljno je gusta za sve kombinacije :)

Anonimna- Nemam problema s težinom i svi iz moje obitelji izgledaju lijepo i da, krvna slika mi je savršena a kolesterol 3,2 ako te baš zanima :) Dakle, i više nego dobar ;) Ako ti se ne sviđa, nemoj raditi i komentirati, hvala! :)
U svemu postoji granica, a život je prekratak ako ne probamo sve.

Objavi komentar